TIDNINGSDECKARNA OCH VAMPYRERNA

Av: Arne Norlin

Vi tog oss försiktigt tillbaka mot huset där Ali bor.
Ali, som är snabbast av oss tre, erbjöd sig att speja. Han smög i förväg vid gathörnen för att kolla om några vampyrer gömde sig där bakom. Sedan vinkade han: fritt fram. Själv gick jag, mer eller mindre baklänges, några meter bakom Emma. Jag ville vara säker på att inga blodsugande vampyrer smög sig på oss bakifrån. Vi klarade oss nästan hela vägen ...


Min kommentar:
Jag tyckte att boken var väldigt spännande. Lajvet var lite svårt att förstå (tycker jag). Jag trodde inte att skurken var den som var skurken ! Jag tyckte boken var rätt så bra. Glöm inte att läsa dem andra böckerna i serien :)
Jag ger den:



För det var svårt att förstå lajvet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0