Fotoalbumet

Av: Laura Trenter och Kartin Jakobsen


Det är någånting mycket märkligt
med vinden. Gilbert har alltid vetat det. Han känner på sig att om det är någonstans han kan få veta mer om sin döda pappa så är det där. En dag börjar konstiga saker att hända, en gammal mystisk katt dyker upp på omöjliga ställen, en gammal gumma tycker kunna läsa hans tankar. Och plötsligt hittar han ett av pappas gamla fotoalbum!

Laura trenter har tillsammans med fotografen Katrin Jakobsen gjort en spännande och annorlunda deckare. Bilderna i boken är viktiga, det händer saker i dem som kan leda både Gilbertoch den uppmärksamma läsaren gåtans lösning. Eller så är det tvärtom ...


Min kommentar :
Jag tycker att denna bok äger :) Jag älskar deckare och den här är skiit bra ;D Helt klart läsvärd,, jag tycker att du ska läsa den :D

Den får :

En klar 5:a :)




Kommentarer
Postat av: Elli

En av dom bästa böcker jagb LÄst!!!

2010-01-03 @ 15:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0