Allie Finkles REGLER - för - TJEJER DEN NYA TJEJEN

Av: Meg Cabot

Man ska inte låt en mobbare veta att man tar åt sig, för då vinner han eller hon

Om ett gäng tjejer i femman tycker att din lillebror är gullig så spela med.

När nån bestämmer sig för att spöa en är det bäst att gömma sig.


Min kommentar:
Jag tyckte att den var ganska tråkig i början. Ganska tråkiga regler nästan hela tiden. Men den blev bättre :) Jag tycker du ska läsa boken innan den hära. Jga fick den i julklapp. det är en bokjury (?) bok oxå :)

Den får :

Ganska bra bok....


Kommentarer
Postat av: Elli

Jag fick också denna bok av mammas kompis,

den verkar faktsikt bra :D

Lillasyrran :D

2010-01-03 @ 14:24:26
Postat av: Eva

den boken är inte bra, den är barnslig.....

2010-01-06 @ 11:22:55
URL: http://eviiislol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0